Sunday, May 3, 2015

Super duper power

Kan best boleh baca hati dan fikiran orang lain.
Boleh tahu dia tengah badmood or happy.
Boleh tahu dia suka apa dan orang yang paling dia sayang.
Boleh baca fikiran dia dan apa yang dia fikirkan. Runsingkah dia.?
Atau masalah besar apa yang dia hadapi dan cuba sembunyikan daripada sesiapa. Pendam mungkin?
Boleh tahu barang atau makanan yang dia sukai tapi tak mampu beli .
Boleh tahu seseorang tu nak bertindak jahat ke atas orang lain.
Ahhhh semuanyalah . Nak aku kabo kat sini satu-satu memang takkan habislah .hahahaha..
Tapi aku nak aku sorang jelah yang affordable macam tu boleh baca hati orang lain..hahaha. Ok ini namanya berangan ok!
Yelah, dah kalau semorang boleh baca hati orang lain plus apa yang dia fikirkan sekali, tak ke sunyi dunia ni nanti . Bajet talk heart-to-heart lahh . Lol..gitu..
Macam latelykan aku dah mula balik menulis karangan panjang2 lebau. what going on? Mula mentengok manusia2 keliling. Mula mentulis balik blog yang aku tinggalkan setahun. Mula mentengok sorang2 punye peel. Sesungguhnyalah orang lahir bulan 7 ni orang mmg tak bleh nak jangka. its true? Tapi setakat manalah keupayaan kau mentafsir manusia. Itu pasal berangan lebih yang kau ade kuasa baca fikiran orang. hahaha.
Eh btw, sometimes people had a kind of feeling that something would happen or they called it’s instinct, aite ?
Read people’s mind is kinda challenging sometimes. And we would know their true feelings. Just Allah have all the power. Siapalah kita....😅😅😅

posted from Bloggeroid

No comments: