Wednesday, September 17, 2014

Holiday Lagi

Kali ni percutian yang cukup pendek, cukup dekat dan cukup budget..*ni tipu..ahakss.. Tak adalah budget mana pun, rasa-rasanya untuk seorang keluarkan dalam RM350, maybe..ermmm tak apalah, namapun bercuti. Macam dah tradisi pulak setiap tahun mesti berjalan-jalan tenangkan otak tapi tak tenang mana pun.HUH...malas nak cerita past sedih meleleh air mata dan segala peluh lah..wat nambah dosa aja. Mahu? Aku cuba untuk menghabiskan kisah bercuti ni pada hari ini, ya aku cuba ya blog **tolong doakan.
Ok goesh! Hari jumaat lepas, 12 September 2014 aku memang sengaja ambil cuti sebab nak prepare barang-barang kat rumah dan yang paling pentingnye aku taknak cabut petang mcm tu jek dari office since bos aku like a shit..**astagfirullah ita..bawak mengucap pepanjang. 
Dalam jam 1.45ptg gitu2lah, like always janji melayu gitu. Kami gerak ke Port Dickson, aku dengan Nurul rakan melancong.hahahaha. Dalam jam 3.00ptg sampai kat Selesa Beach Resort. Ha aa aku stay sini lagi lepas kursus tahun lepas. Pada aku tempat yang menarik dan agak selesa, tak selesa takkan bagi nama Selesa Beach Resort. Ye tak? Lepas guling-guling kejap, macam biasa lapor diri kat umah cousin Taman Samudera. Gedebak gedebuk dah jam 6.00ptg. Gi carik makan segala, balik bilik. Ermmm siap tapau tuk supper...gilaaa lah kami..makan dan makan dan makan aja kejenye..ahakssss!
Malamnya kami keluar lagi dengan adik angkat yang baru balik dari Lubnan. Hahahaha..dapat prezen lagi. Ni yang sayang kau lebih dik, next misi beli lagi iyek..Balik bilik dah jam 11.00malam. Rupanya jumpa tadi tak abis situ jek, sambung lagi kat Whatsupp..tak puas hati rupanya lepak dengan akak iyek? Dah kau ajak keluar makan kul 9.30malam...agak-agak baper lama laaaa boleh lepak? Ye, aku mmg tak suka lepak luar sampai tengah malam. Gila lah mmg tak selesa.
Esok pagi ade projek baik punya tau, nak pegi Ostrich Farm kat Port Dickson..Ni semua kawan aku lah gajin baca blog dan kami try guna Groupon. Berhasil kau...!Dari harga RM68.00 jadik RM30.00 sorang. Mau kau tak mahu? Untung situ bleh buat makan-makanlah. Plan awal kami nak pergi berempat, tapi macam biasalah apa yang plan tak semestinya jadik ye tak? Maka kami berdua lah dulu yang terhegeh-hegeh ke Ostrich Farm..hahahahaha.Mia and family aku rasa diaorang sampai dalam kul 1.00ptg kot..kotlah ,tapi aku tak sure..
Ok meh aku blanje gambo skit...ahaksss
 Dengan Herry..kambing hensem

 Ya allah ini iguana membuta jek keje..siap terjeler lidah...


Makan agak mahal..2 orang rm17.00...welll kata melancong khennnnn!

 Ada citer sebalik kasut-kasut ni...Aku tak tahan nak terbuang air,bleh pulak access pintu ni tak boleh bukak!stressss haku

Niler blakang selesa beach resort. Lawa kan?

Yang sebetulnya nak intertain si comel ni first time mandi air laut

ATV yoooo!

Lupa aaa nama arnak ni...sorry

Ihikssss...model pantai..perasan...

No comments: