Saturday, September 20, 2014

Drama Lagi



sweetkan kata-kata tu?

saya tahu, awak-awak yang kat luar sana tu pun mesti macam tu kan? betul tak? dalam diam mesti kita bersikap macam tu..

saya? ye..saya seperti kata-kata diatas tu.. :(
saya rindukan dia.. rindu sangat-sangat.. saya selalu tunggu dia online.. walaupun kadang-kadang tak bertegur, tapi saya rasa cukup bahagia bila dia nampak online.. itu pun dah buat hati saya gembira..

sekurang-kurangnya saya tahu dia ada.. dia sihat.. kadang-kadang saya nak tegur.. tapi saya tahu dia sibuk.. saya tak berani nak tegur.. kadang-kadang takde cerita pun saya nak ceritakan padanya.. jadi saya berdiam diri..

ye, saya tahu, kadang-kadang rindu tu menyakitkan.. tapi saya bersyukur dengan rindu kurniaan dari Allah..

posted from Bloggeroid

No comments: