Thursday, September 18, 2014

Addict

Sejak balik dari PD, aku dah addict dgn makan biskut oat ni. Ajekanlah pelik, oat ni dulu memang aku pandang sepi gila lah. Sungguh haishhh..bila doctor suruh makan oat, confirm aku buat muka blerghhhhhhhhhh. Hahahaha... tapi biskut ni skarang dah jadik favourite pulekkkkk.. aku suka update blog thru hp tapi yang tak bestnye xpandai2 lagi masukkan gambar guna natang ni dan tambah lagi asiklahhh typing error sokmo. Maklumlah jari besor-besor, keypad hp pulak touch screen..hamekkk kau asiklah nak check ja.
Ahh sudah!nak cerita pasal biskut oat ni jadik merepek ke lain. Seriously try lah makan biskut ni, korang akan rasa nak makan lagi dan lagi dan lagi..hahaha tu tipu..depend koranglah kan. Klau aku makan memang lebih 3 bungkus sebab kecik nau2 biskut tu. 3kali kunyah habis dah. Lagipun oklah kot aku makan oat ni sebabnye aku memang tak suka makan oat yang bancuh susu tu. Makan biskut pun ok what..

Aku harap gambar ni ada lepas aku publish

posted from Bloggeroid

No comments: