Monday, February 24, 2014

Refresh

Dulu masa kecik, masa sekolah menengah. Senang cakap lah kan masa tengah berakal, berotak dan masa dah boleh pikir. Bila banyak keje sekolah, keje2 denda cikgu abu kasim dgn keje2 matematik menimbun2. Mula lah feel tu datang malaslah nak g sekolah, cepatlah abis sekolah. Kekonon tak sabau nak jadi dewasa. Guys!u know what? Masa sekolah adalah masa yang sangat nikmat pasal kau xpayah nak pikir masalah semua. Yang kau tau tiap2 hari dapat duit rm1 tuk buat belanja sekolah. Ye! Masa aku sekolah dulu, rm1 adalah sangat besar nilainya. Mee goreng makcik baru 50sen,air minum segelas baru 20sen tapi kadang2 aku tak makan pun. Yerlah kul 2.00ptg dah ade kat umah. Life sangat best masa sekolah. Bangun pagi kul 6.00pg siap2 mandi dan solat. Lepas sarapan jalan kaki g sekolah. Perggggghh daya tahanan yg cukup kuat untuk berjalan kaki dari rumah ke sekolah yang 2km. Skarang kalu??? Tak termengah2 kau nak mendaki bukit sis tu??owhhh bertapa nikmatnyaaaa di masa sekolah. Klau masa dapat diputarkan balik kan??sayangnyeeee tidak..

No comments: