Sunday, November 11, 2012

Minat Berkubur

Tak ramai yang tahu minatku yang satu ni, ya benar tak ramai yang tahu. Ada 3-4 orang aja yang tahu itupun abah, adik, mak dan husband. Bukan taknak bagitau orang lain, karang cakap orang ketawa pandang aku atas bawah. almaklum pendek. Malang sungguhlah sebab lebih genetik emak kesayangan, tak ambil genetik abah.So tergolong kalangan katik. ahaksss..
Kenapa aku tulis dalam blog yang memungkinkan ramai yang baca, ramai yang akan gelak, ramai yang mengejek? Sudah aku katakan blog aku ni bukan glamour pun. Yang mungkin baca pun tidak aku kenal. Yup!blog aku ni tak ramai followe, aku tak publishkan dalam facebook. Ok, back to the storylah kan. Korang percaya tak kalau aku kata aku minat superbike? Ingat lagi dulu time form 3 kot, time tu tengah gila aa tengok gandprix kat tv3. 30 pusingan pun aku sanggup hadap tak makan tak minum semata-mata nak tengok michele doohan 500cc beb,dat time valentino rossi tak glamour, muka pun tak handsome ok.hahahaha.macamlah michele doohan tu handsome lah. Takdalah, pasal time tu valentino rossi tak main 500cc, just 150cc seingat aku. Abah pun cakap tak boring ke tengok weng sana weng sini.hahaha..dah minat kan? Minat superbike dah bercambah start sekolah lagi, tapi aku sekalipun tak pernah bawak motor sebab laragan keras abah.Kesian kan? Tapikan kalau aku ni ambik genetik abah, pasti aku pujuk abah nak beli motor Ducati time mula-mula keja dulu.oh my!Dan pastinya aku takdaklah kerja kat sekolah camni.huhuhuhu.jadik apa?itu lain kali aku ceritalah yek..
Dah lama berkubur minat superbike ni, sebab hati sakit tak dapat bawak motor tu. Dapat naik adalah dengan cik abang. Baru-baru ni baca lak novel I love U Stupid.Eh?Memang stupid lorrr...minat motor bercambah balik..maka,haruskan aku beli motor superbike???3 roda boleh??..

Mula-mula minat ni...

lepas tu ni...



Skang aku minat gileee dengan motor suzuki svf650..mantap giler aa perempuan bawak. Nak bawak gi keje pun takda masalah aku rasa.sweet jek...
seee
 Rasa-rasanya mak aku approve tak kalau aku beli motor ni??Cam ok jek tuk si pendek macam aku ni..hahahaha...first thing...amek lesen motor...mak xkire nyahhh!!!

No comments: