Tuesday, October 9, 2012

Bulan Islam

Hobi aku berjalan-jalan dalam internet, kekadang dari pagi sampai ke petang bawak ke malam sambung lagi kat henpon. salah satu reason aku gune samsung galaxy note sekarang ni. Yup! aku pengguna tegar internet Streamyx umah, gprs dan internet schoolbroadband. Sila amik aku jadik model internet korang..ok ita, jangan melampau...dang!
Aku tengah buat kerja ni actually, boleh melencong update blog. Eh? aku punye suka lah kan, bos pun tak marah (sebab dia tak tau..harharharhar). Tetiba terpikir nak search hari kelahiran bulan islam, sebab mak aku ni bila time dia bengang dengan aku jek dia cakap "sebulan aku ganti poser tuk kau tau..sebulan tau poser ganti jadik setahun nak abiskan. Patotnye ko ni lahir bulan baik, perangai baik jangan nak keje mengamuk jek! Banyak ekor setan bersarang dalam badan kau ni long"...sentap tau tiap kali mak aku marah aku jek, ayat dia yang power ni keluar..
So aku decide googlelah kan..mak aiiii!!...aku lahir bulan syaaban gupenye! Sahlah mak aku ganti pose sebulan penuh dol..insaf..insaf..insaf bila baca maksud dia..

eh? betul ke ni??


tapi...tapi..tapi...nape aku susah nak dapat rezeki keje dulu? Berjaya dalam kerjaya? paper kpsl pun failed 2 kali aaaaa....

sedih...sedih...

tapi bestlak bace maksud dia...motivasi diri pulak

No comments: