Monday, June 4, 2012

Penyalahgunaan

Berlaku pada 2minggu lepas kot sebelum blog aku ilang gambau angkara aku yang memandai2 pergi buang gambau2 dalam tab suamiku tercinta *kelip-kelip mata sikit*.Tulah gatal sangat tangan tu, gatal sangat..tengok apa dah jadik?semua gambar ilang...eh?tak..tak bukan merungut pun,tapi kecewa lah sebab kadang-kadang aku suke nengok balik apa yang aku bebelkan pada mula-mula dulu,gambau pun tak ada sudah.oklah..malas nak cerita,tapi cerita jugak.dasar perempuan betul .hehehe
2minggu lepas pergi JJ lama bawak adik aku yang dah merengek-rengek nak pergi JJ sebab dia ni memang tak boleh duduk diam dalam umah.Boring kata dia..tapi aku lah kan,kalau terperuk umah berbulan-bulan dengan bekalan novel yang banyak dan channel tv melambak-lambak memang aku tak heran dunia luar.ecehhh!!So bawaklah adik aku tu pergi JJ lama dengan cik abang, pergi dengan cik abang senang sebab dia ada kad OKU so nak parking pun depan pintu besar JJ tu. Dah sampai JJ,ape sudaaaahhhh jadik??tempat yang khas untuk OKU dah diparking oleh orang yang tak OKU..kenape aku berani cakap macam ni?sebab aku skodeng dalam kereta dia,takda langsung kad OKU dia letakkan..kat situ ade 2 tempat parking kereta OKU..kereta sebelah aku intai ade kad OKU,tapi kereta waja ni langsung tak ada..yerlah malaysia kan?Beranilah buat macam ni..agak-agak kalau kau buat benda macam ni kat luar negara,selamat tak kau dari dapat surat cinta?huhuhu...
dah memang dasar perempuan pemunye blog ni kudaku lari gagah berani,selamber kodok jek snap gambar kereta waja ni..ada brann?tapi demi keselamatan empunye kereta waja tu..so aku padamkanler no plat kete dia..


No comments: