Monday, June 11, 2012

Otak Tajam..

My arwah abah dulu punya ingatan tajam, dia boleh ingat even baru sekali pergi mana-mana tempat atau jumpa orang dia pasti ingat. Aku jugak yang meraban guna GPS walaupun dah 2 kali pergi tempat tu melainkan IJN ngan umah sewa adik aku dulu.Kekadang muka pun aku boleh lupa,inikan nombor?lagilaaaahh lupa. Kalau HP tak ada, tak ada maknanya aku nak hafal nombor kengkawan semua.Yang melekat dalam kepala ni nombor abah,nombor umah,nombor abang,nombor adik,no sekolah ngan sekolah member-member rapat..yang lainnnnnnn??harammm tak ingat.Tapi arwah abah aku dia hafal semua nombor telefon tahu?Superbb lah abah, no wonderlah dia boleh ingat prebet-prebet bawah dia yang seramai 2000 orang tu, siap boleh tahu nombor tentera dan bila berkawad siap tahu kau sape yang ponteng..ko hadoo??aku yang keje kat sekolah dengan budak adeler 48 kerat ni ha dah keje 3 tahun pun sorang pun aku tak ingat nama...hahahaha
Masalah aku yang lain yang agak berat jugak bila aku parking kereta kat tempat parking yang berpusing-pusing carik parking sampai tingkat atas nun,siaplahh aku tak ingat tempat parking dan akan menjadi seperti ini
janganlah jadik macam aku yek.....hahahaha

No comments: