Monday, June 18, 2012

Chubby!Chubby!Chubby!

Dulu-dulu kenapalah aku tak rajin membeli baju-baju ngan seluar ekk?Sekarang menyesal pun ada, mengeluh pun ada sebab apa?Sebab susah nak carik baju untuk aku pakai. Bila suka yang ni sarungkan kat badan tang "bumper" tak lepas.haiyooooo.apakak?Duit berkepuk pun tara guna jugak sebab tak boleh beli. Eceh!cakap macam banyak sangat duit padahal yang adooo.Aku tak tahulah kenapa payah sangat aku nak carik baju even seluar jeans pun kekadang kene adjust kat kedai repair ok!
Sama jugaklah dengan kasut, kalau aku minat yang itu mestilah aku kene tunggu dekat 10minit salesgirl pergi geledah gudang dia.Lastly "kak,kasut ni dah habis saiz".Sedih kau tahu?Kenapalah aku boleh chubby macam ni, badan chubby kaki size 4.Boyak ajek rupa kan?Fuh..mengeluh lagi..dosa..dosa...dosa..
Balik semula cerita baju ni ha, sekarang kan kemain lagi dalam FB orang dok promote baju-baju dari korean n china.Memang cantik wei,superb cantik sebab aku bukan pandang brand aku pandang cantik baju tu tapi terlupa pandang cantik ukur badan sendiri.hahahaha. Dahlah cantik, murah lak tu..aigooo Setakat minat ajelah boleh mak esah oii,nak beli baju-baju tu nampanye sarung sebelah lengan ajerlah nak...
naik geram tengok baju-baju tu...siyeslaaaaahh
seee
tengok?sebelah lengan kaki aku tuk badan minah ni key..
RM38.00..murah kan?
sakit hati!sakit hati!sakit hati...*___*
sebahagian dalam FB...banyak2 karang aku bengang..hahaha..tetiba

Banyak FB yang jual baju-baju ni,sekadar cuci mata kesat hingus tak dapat beli. Beli tak dapat pakai,baik tak payah beli..ye tak?Dah hobby aku mmg suka merayau-rayau di alam maya...hahahah..time keje pun tetap internet di hati ku,asalkan keje siap sudah kan?Kalau aku takda internet kat tempat keje ni ...confirm jiwa kacau..hahahaha
Ade sekali time click click link dalam blog,terclick blog http://jessabellapluzsizestealz.blogspot.com/ sekali tengok dalam blog dia banyak daaa baju plussize macam aku, lawa-lawa dan murah-murah...ape lagi,rembat 10 helai..kopak duit aku  tapi puas hati.
Oklah kan,10 tahun tak beli baju baru..alamak pecah rahsia..hahahaha

No comments: