Tuesday, February 21, 2012

Orang Yang Paling Menyakitkan Hati,Orang Itulah Yang Sebenarnya Paling Sayangkan Kita

Its that true?no?Pagi tadilah aku dengar kat radio, ade sorang pemanggil tu dia lepas geram pada adik dia sebab selalu menyakitkan hati dan tak dengar kata **opsss,tetibe terase lak kat aku yang selalu bebelkan adik pasal ade jek benda yang sakitkan hati**. Pendengar tu pun ada cakap yang adik dia sampai kelurkan perkataan "kalau kau atau aku mati,kau jangan ziarah dan aku pun taknak ziarah".Yewwwww!Sampai macam tu skali?Even aku bergaduh dengan adik aku tidaklah sampai begitu cakapnye tapi cakaplah benda yang memang masing-msing sakit hatilah kan..hahahahaha..
Yang lagi 2 ekoq DJ tu api-apikan,tapi nabil cakap tu menusuk gak dalam hati aku.."kak,adik beradik kak..orang pandai2 cakap orang yang paling menyakitkan hati,dialah yang paling sayangkan kita.."

2 comments:

Hanna a.k.a Pu3 salju said...

klu cam tu ..nanti aku sakitkan ati ko byk2 ek..

ietah said...

hahahahaha..hampeeeesss ngko na