Tuesday, November 1, 2011

Kelubi----->Keramat---->Cheras----->Subang Jaya------>Kelubi

Kadang-kadang apa yang dirancang,semua tidak menjadi seperti ku sangka hujan hingga ke petang rupanya hujang petang bawa ke malam serta ribut petir bagai di tengah highway plus.Huh!.Semalam aku cotiee ye readersssss,aku cotieeee ke  KL,again?oh my.KL tu dah macam Bandar Melaka pulak,pergi suka suki dan duit pun mengalir suka suki dia jugak.Sebelum aku teruskan bebel-bebelan,saja nak beritahu minggu depan ke KL lag.Again???ha laaa..again!Terima kasih wiraku..love u so much bebeh,masih teguh dengan empat roda.Sayang kau banyak-banyak.Biarpun,ada kereta baru(Insyaallah).Kau wira,tetap dihatiku.jasa mu banyak dan paling penting,abah yang pilih kau di bawa ke rumah.
Ok looks..nampak tak tajuk kat atas tu?nampak?nampak?Aku yang tak memandu pun penat menengok GPS,orang yang memandu lagilah penat.Kesian mak aku,dia lagi penat.Sudahlah sampai ke Cheras,tuan punya saloon tu boleh balik kampung kelantan.Aku nak salahkan siapa?adik aku?Tuan saloon?haloo..kalau iye pun kau nak balik kampung,pikirkan orang yang datang dari melaka ni?Sebelum pergi mak aku cakap,mata dia bergerak-gerak sebelah kiri.Aku cakap tak ada apa-apa lah mak,insyaallah semua ok.Last-last jadik tak ok.Kesian mak aku,kalau aku sorang aje takpelah jugak.Habistu takkan aku nak balik Melaka bawak barang2,besok datang balik KL?Belo..banyak duit nak turun naik KL?Adik nak tinggal umah member dia,lagilaaaahh mak aku tak bagi.Last-last ke SubangJaya serahkan budak bertuah ni pada abangcik,gasak ko ler duduk dengan bangcik.Pandai-pandailah jawab.
Balik kampung jam 8.00malam,dengan hujan pejuh!dengan jem bagai,dengan mata ya allah mengantuknye.Kesian mak,sbenarnya dia kurang selesa duduk dalam kereta Wira.Sakit belakang mak kata.Insyaallah eh mak,along beli alza.Dah budget2 ni mak,insyallah..doakan along ye.
gedebak..gedebuk..sampai rumah jam 10.30malam
kesian kucing aku dalam sangkar tak makan..makan pagi ajek
mak pun teringat kucing2 tu..


p/s
debot saya tidak diketemuiiiii...!!!

No comments: