Tuesday, November 29, 2011

Aaron Aziz vs Fahrin Ahmad

Tak pasal-pasal kan tajuk aku macam nak naikkan ranking blog jek. tak menahan yek?Percayalah blog ini ketandusan pembaca sampaikan nuffnang pun malu nak tumpang lalu lagi.Tengok tu,tumpang lalu pun malu sebab blog tak glamour. Sebenarnya income nuffnang pada aku pun tidak berapa banyak yang ada,nak click claim pun malu lah.eh?Malu lagi?Kebenarannya aku suka iklan nuffnang tu bertepek kat blog aku ni,cantik dan aku suka.Pelik pun ada,macam mana ye tetiba boleh ada iklan nuffnang padahal umum tau beribu2 blog dari asia ni.
Kalau beautifulnara tu aku suka baca,at least dapatlah tahu hal-hal dunia artis tambahan pula pemilik beautifulnara itu kahwin dengan anak saudara aku (anak sepupu aku). Ada kenduri kendara,majlis-majlis keluarga pasti bertemu. Blog nurulism pun aku addicted baca padahal dia blog berkisahkan kehidupan dia,maybe cara penulisan dia yang aku suka.
Jangan marahlah peminat redmummy yek,kebenarannya aku tak minat langsung blog dia, nak baca pun takda mood lebih-lebih lagi warna merah.Cara penulisan pun aku tidak berapa gemar,tapi tidaklah aku sampai berkempen tak suka blog dia.Ini pandangan aku sendiri.Jangan marah ye peminat redmummy.Tapi kakak merah ni kaya,nuffnang bulan-bulan belasan ribu i tell u.
Adus aaaa..dah jauh menyimpan tajuk blog aku dengan isi,sbelum aku masuk simpang-simpang yang mengarut.
Nampak tak sekarang pelakon Aaron Aziz makin laku dengan drama dan filem yang adaptasi dari novel-novel kan?Nampak tak?Tapi pada akulah kan,keseronokan nak tengok tu berkurangan sebabkan status dia suami orang.Ini pandangan aku sahaja. Sebab rata-rata yang aku dengar terpacul dari mulut "alaaaaa takda feel nak tengok,tak dapat masuk dalam cerita pasal hero dah kahwin"
Yang aku pulak kalau tengok drama ke filem ke memang tak pernah masuk dalam jiwa,nak senyum sorang-sorang ke,tapi kalau baca novel tu ye..hahahahaha
Kenapa yek produser-producer tak nampak fahrin ahmah?Yang mana aku rasa dia berlakon pun ok,bujang lagi.good looking muka melayu lagi..
tapi macam aku katekan tadi ini pandangan aku jek..
 
sweetttt...

2 comments:

Alieza Dayasari said...

ermmm redmummy ea. tak pernah baca lah.. jap nk singgah sana plak...
hihihi.....

ietah said...

alieza..g bace,g bace,tapi saya rase blog saye lg best..hehehehe