Thursday, October 6, 2011

Mana Orang?

Tadi balik kampung Muar bertujuan menyusuri waris-waris wali sebelah abah bertujuan yang banyak tujuan. Sebabkan ini jugalah demam aku memdadak suhunya naik,percaya atau tidak sepanjang aku mc 2 hari ini aku tidak berehat di rumah,tidak tidur macam orang yang lain-lain demam. Yang sebetulnya aku tak demam kuat lebih 2 tahun,skali hamek ko tah..

Mc hari pertama menguruskan hal-hal abah yang belum selesai,hari kedua,hari ni lah tu ke JPM meghadiri taklimat walaupun aku demam. Balik-balik rumah menghadap borang-borang sampai aku melangkau makan ubat 2 x!Panas lagi badan tidak lah kebah-kebah.  Macam-macam aku pikir,takut tidak selesai semua itu. Alhamdulillah,selesai 80%.Lagian 20% untuk dicukupkan 100%. Ini semua berkat doa mak,suami dan abang sepupu aku yang aku sayang seperti abang sendiri.

Balik kampung nak pergi umah ni tapi xde orang.....


hehehehehe



No comments: