Tuesday, October 4, 2011

HAK AKU

Aku malaslah nak cakap banyak kali,nak ulang banyak kali,nak marah banyak kali,nak bebel-bebel banyak kali pasal benda ni.Nampak macam aku gila duit kan?Macam hadap sangatlah dengan duit berapa keping tu, tapi itu hak aku.Kalau aku tak dapat ya,aku tak mintak.Bila memanglah hak aku,aku akan mintak tapi kalau bukan hak aku dan aku tak dapat aku tidak kisah.Sungguhlah aku tidak kisah.Apa aku tulis ni?Tak apalah,aku sorang jek nak faham dan bebelan aku kali ni bukan nak bagi kamu semua faham.Hanya monolog seorang aku kepada kakyong.
Ajekan aku tak faham diaorang ni,tak takut ke makan hak orang?tak takut ke balasan allah pada kau?Memang aku tidak menghalalkan walau sesen pun, tapi kalau aku cakap macam ni pun bukan orang takut bukan orang nak bagi.Takdaknya mereka takut,yerlah tak tahu bila nak mati, bila nak kiamatnye kan?

No comments: