Friday, October 28, 2011

Bangang

Hari Jumaat Penghulu segala hari rite?Ramai cakap "ari jumaat ni jangan marah-marah kene cool sentiasa",ari jumaat ni,hari baik-baik emosi kena jaga,ari jumaat ni hari kita untuk berdoa baik-baik".Yes!aku setuju!Memang hari yang baik,kalau tak ada bangsat yang buat aku marah,tak ada bangsat yang naikkan darah aku tak pasal-pasal.,tak ada bangsat cakap serupa tak ada adap.Dah bangsat sangat hidup,macam ni lah jadiknya.
Agak lama aku tak menyumpah orang,its not hidup aku bahagia selalau takda dugaan ke hapa.Tapi hari ni memang manusia itu dah buat bangsat dengan aku. Aku paling tak suka manusia macam ini,dan tak pasal-pasal aku pulak dah macam berlagak dengan dia sebab sikap dia yang seperti itu.
Apa-apa pun aku dah bagitau bos aku tentang hal ini, terpulang pada dia nak percaya atau tidak sebab bangsat ni sama bangsa dengan dia.
bagus jugak bangsat ni meredakan marah aku dengan ucapan maaf ...aku reda,tapi aku bengang!Kenapa pulak lepas aku cakap somethin yang buat dia terkedu,terus mintak maaf?Memang bangsat lah orang ni kalau jawatan yang dia pandang..





2 comments:

NormaLiza Mah said...

Sabar bebanyak.... hmmmm
biasalah tu.. kadang2 org ni tak pk kan dia buat kita marah.
singgah singgah.

ietah said...

norma
dah lama xmarah2 yg mmg dari hati (biase marah2 syg).tapi bahasanye awak,mmglah org hati lembut pun boleh timbul marah..
thanks awak singgah ye...hehehe