Monday, September 26, 2011

Weekend Di PD

Mula2 nak marah dulu dengan blog ni,marah manja-manja sikt. Aku dahlah tahap kerajinan nak update blog,bangun tidur pun ingat nak update blog,tengah ambik gambar pun teringat nak update blog.Nampak tak tahap kerajinan aku nak update blog walaupun reader aku bukan pun ramai mana dan reade tu pun ramai yang aku kenal. Pada yang aku tak kenal tu terima kasih banyak-banyak datang singgah baca coretan yang seberapa ni.Eceh..bajet blogger popular ko ta. Eh!Tak salahkan angan2 mak bedah?Macam aku,aku suka baca 1 blog ni.Pantanglah kalau nampak dia update blog,confirm jejari tembam aku ni nak click..click.. blog dia. Padahal blog dia cuma ceritakan seharian hidup dia, mungkinlah cara penceritaan dia tu yang seronok. Maka seronoklah aku baca.Aku marah sebab aku tak boleh upload gambauuuuuuuu...haishhhh tensi..tensi..
Ahad lepas aku pegi umah kazen di PD yang mana dah bertahun-tahun aku tak ke sana sebab peristiwa bagi aku,aku kecil hati sangat2.Cuma aku nak cakap,aku sensitif pasal makanan. Sungguh!Sebab aku bukanlah manusia yang berkira tentang makanan,maksud aku aku bagi seikhlasnya. Kazen aku tu ok sgt2,suami isteri anak2 dia sgt2 ok.Cuma....takperlah malas nak ingat.
Terbukaknye hati aku nak pergi semalam sbenarnya dari minggu lepas hari jumaat,tapi sebab kazen aku ade di Kelantan forwardkanlah niat tu ke minggu ni. Siap kazen aku perli2 aku,terharulah,xsangkalah aku nak ke rumah dia sejak 4tahun lepas.Ermmmm lama kan?rite?bertapa aku menjeruk hati yang lama kerana.....ermmm..malas nak ingat.

Sbelum sampai umah kazen,kiteorg pi sarapan dulu,pi pekene roti canai ngan nasik lemak.Kasik penuh perut dulu,dan mak aku tapau roti canai 20 keping.Sedap wei roti canai dia,hehehe.
Seronok bergomol dengan anak2 sedare yang lain.Tapi tulah nak upload gambo kat sini tak lepas-lepas.
Mak aku cakap pun dia tenang kat PD,suka kazen aku dan kami akak pergi lagi dan plan lagi baik lagi.
Mak cakap,mak nak jalan-jalan..dan x sangka mak cakap nak gi SINGAPORE...wehuwehuwehu...aku suke..aku suke..

No comments: