Monday, September 5, 2011

Takde Entry Raya

Aku malas nak buat entry raya sebab aku rasa tahun ni raya sama dengan raya tahun lepas.Boring.takda perkataan lain.Jangan ditanya kenapa,aku sendiri takde jawapan.Yang pasti aku boring,raya pertama dah bangkitkan keboringan,kemalasan,kemarahan aku.Nah hambik ko semua sepackage!Please note..bukan aku marah dgn family aku der.Sayang family aku byk2.
Aku tak tahu berapa lama aku boleh simpan rasa amarah aku ni,ye sabar..sabar dan sabar..sabar...sabar..sampai aku mati?Kekadang malas nak pikir tapi terpaksa pikir.Bila pikir aku jadik penat,letih dengan semua ni.
Aku rasa nak masuk tengah hutan atau atas bukit atau atas gunung atau kat pulau-pulau.off hp seminggu.Dok sorang2,muhasabah diri banyak2.Lupakan hal dunia,lupakan semua.kosongkan otak.
Aku penat.penat sgt2..geti kamu???
sekian..


2 comments:

NormaLiza Mah said...

tak per tak ada entry raya..
pergi bercuti masa raya ?
apa2pun slmt berblog n tambah $$$ dgn nffng..
jom singgah...

ietah said...

owh...thanks normalizah singgah,pasti saya singgah semula...