Tuesday, September 13, 2011

salonnn MIDZ


Ada cara haaa? Aku ingatkan adik aku ni kurang pandai lagi buat benda2 ni semua, tapi lepas tengok hasilnye bagi aku lagi bagus dari pergi saloon beraircond tahu?
Dengan takde aircond,buat bersila jek kat belakang umah beralaskan tikar dengan angin sepoi2 dari kebun getah mak aku..adik aku buka saloon dia.
Takpe tau dik,ni betul2 bisnes kecil kecilan..mana tau ko satu hari sok jadik bisnesssswomen bukak cawangan saloon 1 malaysia??Sapa boleh sangka kan?
Insyaallah..


***walaupun kau byk sakitkan hati dengan perangai merepek2 ko tu..tapi aku sayang kau sgt2.Blajau habis2 dan betul2,taulah aku nanti nak buat ape..

caloooo

No comments: