Tuesday, August 9, 2011

Kali ni Abg sepupu aku Xcident lagi teruk..


Sangatttttlah teruk kali ni abg sepupu aku xcident. Aku berborak jugaklah dengan cikgu2 kat sek ni yang majoritinyer org cina.Nak tau ape yang diaorang cakap?Orang cina kat negara china sangat terukkkk dan jalan pun sangat2 teruk.Sangat sama dengan ape yang bangran bgtau aku.Yang aku gelak tu, mereka ni orang cina dok kata orang dia jugak.Lagi satu yang diaorg bgtau,dirver sane berani mati dan kalau nampak orang luar datang mereka akan mengambil kesempatan.Yes?No?..ntah aku xtau..tapi ni yang diaorg bgtau.



keadaan ni korang leh tgk dlm video...




Xcident kali kedua kalau xsilap...

No comments: