Monday, July 4, 2011

Terima kasih mengingati

Terima kasih pada semua yang wish besday aku semalam dan hari ini. Aku sangat-sangat menghargainya.Pada adik manis jangan rasa terkilan bagai ditambah rasa tak selesa disebabkan tak wish besday aku, memandangkan aku yg pertama conteg kat wall FB dia..its ok yang.Akak bukannya retis..hehehe..
Terima kasih yang mengingati tarikh lahirku walaupun reminder dari FB. Terima kasih banyak2,semoga kalian juga diberi kesihatan yang lebih baik lagi. AKu bersyukur masih bernafas dimuka bumi allah ini..Alhamdulillah..masih banyak yang perlu ku perbuat lagi.
BTW,aku nak jugaklah cakap sikit kan pasal sesetengah orang yg main "sorok"2 tarikh lahir di FB sebab nak orang wish kepada dia atas keikhlasan dan mengingat tarikh lahir dia lah konon.Ketawa sorang2 aku tengokkan.Apelah,benda itu oun nak jadikkan isu.Reminder tu kan memudahkan kengkawan,saudara mara dan kenalan nampak reminder tu. At least mereka mendokan kesejahteraan korang. Bagi aku seikhlas hati ingin aku nyatakan, reminder itu aku suka sangat2,sebagai manusia yang bertamadun yang memang azalinyer keje pelupalah yang amat dapat ingatkan aku sbb aku pengguna FB tegar..hahahaha


ok daaaa

sekian

No comments: