Saturday, June 25, 2011

Tukar Lagi Rupa

Sikap aku yang tak boleh ubah dari dulu.Selagi boleh aku akan carik benda alah ni macam mna nak buat
tanpa bantuan orang lain. Sanggup aku berjam-jam godek si comey ni dari pagi sampai ke malam macam mana nak buat header cun punya.
Ok bab ni dah 70% terror, la ni aku nak ubah layout pulak. So jelesssss ok blog budak-budak indon ni punye layout cun2.Budak sekolah tu!Macam mana dia buat?Mana dia blajau?Guna photoshop ke?Ceh!Cantik gila tau..
Ni pun aku tak berapa puas hati dengan layout haku,cam budak tadika!Tak suka,feel nak tulis pun ilang tau.
Next misi..huahuahua..layout..layout...layout..
Malaysia Boleh,
Eh!
tetibe...


No comments: