Monday, June 20, 2011

Pemantauan Berkelompok??

Dup dap dup dap..Pemantauan hari khamis...nerbers..nerbes...nerbess..keje bayak tak siap lagi.Tapi macam biasa aku ni kan selalu tak tentu arah buat tu buat ni,gelabah tak pasal-pasal.
Pikir banyak2 memang merosakkan fikiran.HAHAHA.Apa kata biarkan aja, biar disemak apa yang patut (ayat sedapkan hati).Bukan aku tak buat kerja langsung, tapi macam biasa keje ada yang tak update. Semua nak dihadapkan, terkangkang aku nanti kat pat keje.
Akhir kata...
Siapkan mana yang terdaya, bila kena soal jawab sehabis boleh.HAHAHA..boleh gitu?
boleh ler ekk...

No comments: