Sunday, June 26, 2011

Nostalgia

Tiba-tiba hari ni plingg..aku bangun tidur pastu solat subuh teringat coklat time aku kecik2 dulu.Pastu Ketawa sorang-sorang.Apakah?Tiap kali bile mak aku nak pegi pekan koboi Jasin,aku nak ikut tak pun mak kena bagi aku rasuah "coklat Ding Dang".huhuhu. Kecik-kecik dah pandai makan rasuah,hahaha.Ala,apaadahal coklat ding dang ajek.Orang skang  tak cakap rasuah, ke memang aku yang pandai-pandai agak sebab aku selalu dengar/tengok/lihat bila nak pujuk budak-budak.Diaorang akan cakap ha "dah kene gula2 dah".
Ok,balik kisah Ding Dang tadi, aku bukan nak makan coklat lemau dia tu.Iye,gile lemau coklat dia yang ntah rasa ape2 yang biasenye aku dapat  benda alah ni,aku buang coklat tu tapi.tapi.tapi aku nak ambik isi dalam dia.Hoyay!mainaaaannnnnn yang comel2.Ding Dang ni pun tak mahal tau,time aku dulu RM1.00 aje.Apa lagi,aku mintak 2 kat mak,dalam tak makan nak mainan ajek.hahahaha.Apelah aku dulu ek?Bila ingat balik,haperler belo nak mainan yang tak tahan lama pun.Pengaruh iklanlah ni punya pasal.
Sekarang aku nak carik Ding Dang ni,agak2 ada jual lagi tak?





Yang menantang JOJO bagai tu,time aku dah sekolah menengah.Takde maknanye aku nak melayan JOJO2 ni. Tapi aku jadik mangsa belikan adik aku time tu dia dah kenal JOJO ni.hahahaha

No comments: