Monday, June 27, 2011

kurus gilerrrr

Tadi mak aku kemas-kemas umah lama,tengok kot2 ada yang boleeh kitar semua.hahahaha.Jual daaa.Buat ape sepah-sepah dalam umah lama bagi tikus buat umah,buat sarang siap berak bagai lagi.Elok-elok ternak ikan keli,ni ternak tikus buat hape.
Time tu aku ada umah,mak suruh tengok2kan mane yang boleh timbang kati jual.Banyak buku-buku mase aku blajau dulu dah pun diangkut si panjang tokey jual getah segerap.Aku jumpa album lama aku mase kat uitm,perghhh kurus gile.Macam tak cukup makan.Eh!Memang tak dapat makan sedap2 pun.Abah aku kate,mane universiti bagi makan free??Baik abah,telan jugaklah kan.Tapi tak ler semua benda yang dia masak tak sedap,ade time sedap penuh dewan makan.Kalau rajin usha brother2 serve makanan tu dapartler ayam 2 ketul.hahahaha.Bukan aku derr,aku ni time blajau orang kate takde perasaaan.Tapi Perasaan tu datang dah final year,cantik!time nak abis blajau..itu rasa cintan cintun ada mari punye.Sepanjang 2tahun setengah blajau,takdak pun rase itu macam. Sampaikan ada yang frust aku macam hati batu,padahal kalau tengok gambau,sure budak tu dengan aku.Tapi aku tak mau bgtau sape dia,cerita lame beb.usah dikenang.

Ajekan pelik betul dulu-dulu ni ambik gambau jek buat piramid..hahahaha.

Time ni kajian kat Rompin ,Felda Bukit Katong kalau tak silap aku.Nak g survey kena berpasangan pasal bahaya.

Nampak gambau yang kat atas dengan yang bawah ape yang sama?

Aku cukup suke style aku diri mcm ni..hahaha..

Rompin mari..besau seluar..hahahaha..skang ni,mahu ketat aku pakai

Ala piramid lagi..budak degil survey ikut suke pakai selipar.adaakukisah?

Budak comey..(cewah!perasan.patutler ramai yang minat.aku jek tak perasan)
Tapi yang pasti incik mazlan pujaan hati

4 comments:

wo_ai_nee said...

ehh ehhh dia pun tgh tulis blog keeee...hehehehhe mmg kurusss tahap gaban!

ietah said...

hahahaha..kurus gile,cam tak cukup zat...skarang terlebih zat gitu..

wo_ai_nee said...

alhamdulillah terlebih zat! dorang ada? xde kan? kan? hahahahhaha

ietah said...

hahahaha..ade jugak same terlebih zat jugak..tapi yg amat2 ketara akak ler