Monday, May 16, 2011

MFW

MFW?..Macam WWF ek?Taklah taklah taklah,malas nak tapi panjang-panjanglah kononnye.My Friend Wedding sbenarnya.Kawan?Yup kawan merangkap adik,ntah!aku sayang budak ni.Bukan dia sahaja yang aku sayang,ada lagi 2 orang.Mesti nak lengkapkan 4 orang.HEHEHE.hade aku kisah?Aku pergi taklah lama, tak sempat nak tunggu aini bernikah sebab yang lagi sorang ada kecemasan perlu cepat pulang.Aku tinggal sorang-sorang, jadik sama ler angkat punggung. Masa bersanding pun tak dapat tunggu lama, cepat juga pulang. Jangan ambil hati ye sayang.Akak doakan kamu bahagia hingga akhir hayat...insyaallah..dikurniakan anak-anak yang comel dan sihat.

Sekarang tunggu yang lagi seorang pula jejak pelamin. Insyaallah ye nurul,ada jodoh kamu nanti.Cuma lambat dan cepat sahaja. Jangan kisahkan apa orang nak nak cakap.Mereka tak kan puas bertanya status orang.Belum kawin,tanya bila nak kawin.Dah kawin ditanya pula bila dapat anak...so relak yer lahling.

jom layan gambau







4 comments:

wo_ai_nee said...

muahhhhh!terima kasih kakak..i love u~

ietah said...

sama2 lahling!mmuaah

Nurul Jiyana said...

ade msuk story kite ni...biar lambt kawen sbb nti dapat hadiah besar...aini bg mesin basuh..akak bg peti sejuk..ewa plk bg tv...;)

ietah said...

wahhh..baik aku bg ko sebijik umah...hahahaha