Saturday, April 23, 2011

Kereta Baru

Perghh alahai,makan bulan daaa aku nak update blog ni. Nak masukkan gambar-gambar makan masa betul lepas tu hang.Eceh!alasan,boleh trima kan?Alah,tak ramai yang baca kot blog aku ni selain kawan-kawan yang sedia kenal.Dalam 1 bulan lepas banyak lah juga perkara berlaku.Suka,duka,sedih,gembira.Macam2.Tapi nak tulis balik banyak sudahlah lupanya.
Saja nak tunjukkan kereta baru saya Inspira merah..ko hader?huhuhu...






dah tu aje,sekian....

No comments: