Tuesday, March 22, 2011

Mengsampahkan

Menyampah aku,ni tahap dah xleh blah dah ni. Kalau tak aku tak keluarkan entry macam ni berserta bukti!.Annoying sungguhlah kamu.Banyak benda aku rimas dalam FB ni,sumpah! Kalau aku pandai bertweet2,lama dah aku masuk kat situ walaupun dah berdaftar lama-lama kat situ berkurun-kurun tapi tak buat apa-apa sebab tak tahu cara guna.Kesyiaaaannnn aku ok!Tapi tidakler aku postkan kat dinding tweet benda mengarut2!
Lagi satu, dengan kengkawan FB reramailah cerita pasal benda-benda yang diketahui oleh kita-kita aja (bukan yang tak tahu cerita tu tidak boleh ikut sama,boleh sgt2 memeriahkan lagi,ye tidak?)Tapi janganlah orang cerita pasal bulu kambing tiba-tiba kau masuk ko cakap ko balik dubai.Kene mengena ke????Lepas tu orang dok sedap-sedap berbual teriba ko masuk tulis KEPOH..lu apehal minah/mamat???Dah meroyan?Sengal labu sayung betul ler ko ni. Senang cakap,aku tak kacau wall ko pun,mensemak kan pun tidak.Hish!!! Ha...hasilnya,ramailer aku block korang dari tengok wall aku dan member2 post kat wall aku.Padan muka!

Sila click gambo untuk tumbesarannnn...hahaha

No comments: