Tuesday, March 1, 2011

GENG

Geng Bas Sekolah?Cepat korang pikir iyek.Pandai-pandai aja dia,biasa budak ni.Ini bukan geng bas sekolah tapi geng PT sekolah.Engkau ada?Berlagak sikit disitu.Member ramai,tapi yang geng 4 orang aja.Yang senang cakap boleh ngam lah.Ngumpat-ngumpat pun berempat.Aku ketua?taklah.taklah.taklah.Aku kakak tua iyek.HAHAHA.Aku sayang adik-adik PT aku yang 3 orang ini dan aku tahu diaorang pun sayang aku jugak.Kawan masa susah dan senang.Iye adik-adik,telah terbukti kamu memang kawan masa akak susah dan senan.Sangat-sangat menghargai.Selagi nyawa ada di badan, selagi akak berfikiran waras, selagi akak diterima kamu semua.Kamu tetap di hati akak selama-lamanya.Tangkap syahdu sekejap.

Entahlah,petang-petang ni sedih pula.Macam nak pergi jauh.Eh dah!ape punyalah merepek ni. Ewa,Nurul dan Aini.Akak sayang kamu macam adik akak, akak marah-marah,akak tegur-tegur maksudnya akak sayang kamu.Kalau aku buat tak tahu aja,aku tak ambil kisahlah tu. Masih ingat lagi masa arwah abah meninggal,mereka bertiga di sisi aku.Mereka hadir menguatkan semangat. Tetapi kami jarang bersama pergi ke JPM dan PPD melainkan kalau ada taklimat dan kursus pasti berempat.Tetapi tidaklah sampai berkait,sampai tak boleh berkawan dengan orang lain.Apakah jenis manusia itu?Kebiasaanya aku pergi dengan nurul,ewa pula dengan aini.Kadang-kadang aku dengan ewa dan juga aini.Yang pasti aku sangat-sangat selesa dengan diaorang.Kami sekepala, walaupun tempat kerja berjauhan.Telefonlah penghubung.



Orang sibuk kursus,kiteorg bantai ambik gambau..pastu xpasal2 orang lain yg berborak,kitaorg kene duduk depan..bengokk..

sila abaikan yang interpremmm di blakang tu

Dengan nurul

dengan ewa
dengan aini







2 comments:

sygDsyg said...

ye. sgt seronok bila ada kawan begini susah senang bersama . sampaikan salam 'as salam' pada mereka ye kak :D

ietah said...

ITULAH NUM...MOGA2 TAK ADA ANASIR2 LUAR YG GANGGU GUGAT PERSAHABATAN KITEORG.MAKLUMLAH MANUSIA PENDENGKI NI RAMAI..
INSYAALLAH,NANTI AKAK SAMPAIKAN...
EWA TU KAMU KENAL KAN?ORG KG KITA JUGE...HEHE