Monday, February 21, 2011

Tak ada apa nak tulis

Hi u all..hehehe.Apa?Saya tak boleh nak Ber U all2 Ke?Dah Lama tak jumpa dalam blog.Bukan malas,tapi kelesa.Haish!Kepala serabot banyak benda nak fikir.Berfikir-fikir sampai dah tak boleh nak fikir.Maka jadilah kemalasan yang melampau nak mentulis blog.Hampir-hampir sebulan kan?Cantik tak kepala blog saya?Ini tujuan sebenarnya nak tulis blog.Nak memperkenalkan kepala blog.Dah lama sebenar-benarnya nak buat kepala blog macam tu, akhirnya tertunalah jua.Alhamdulillah, dah pandai sikit2.Kalau ada sesiapa yang berminat nak buat kepala blog bukan kepala surat boleh mentulis email pada saya di ietah_79@yahoo.com.Kalau berminat,nanti  kita cerita-cerita dalam email ok.Tak..tak..tak..satu sen pun saya tak kenakan bayaran,sahaja suka-suka buat masa saya nak buat.Kalau tak mahu buat,tak terbuatlah.

ok dah abis...
sok kita citer lain..tata


2 comments:

sygDsyg said...

kak, nk belajo kak . kita msg2 lam fb boleh?

ietah said...

ok num..berehhh boss
download picasa..akak buat dlm tu