Monday, February 21, 2011

Bulan Julai?

Aku sendiri nak tengok ada banyak persamaan ke tidak...
Sangat suka didampingi (Yeke?tengok keadaanler,kalau yang aku rapat tu seronoklah.Kalau yang macam good2 je sekeliling aku, baaik aku duduk dlm bubble aku jek.Rimas!)
Banyak berahsia dan sukar dimengertikan terutamanya lelaki (Hahahahaha..Betul2,Tak semua aku cerita.Ada benda aku rahsiakan bertahun2 sampaikan arwah abah dah tak ada baru aku bukak 2hari lepas kat mak.Eh!lelaki jek?pompuan pun sama aaaa)
Agak pendiam kecuali dirangsang (Me??Pendiam?owhhh..salah orang daaa.Tapi aku xlah terus kepoh jek kalau orang xkenal.Aku perhatikan dulu.Takkan main cebor jek!Gile hape?)
Ada harga dan maruah diri (OFkossssleee selenge....sape2 pun ade harga diri)
Tak suka menyusahkan org lain tapi (Ya..ya..ya..betol!)
tidak marah apabila disusahkan (Lagi sekali betol!)
Mudah dipujuk dan bercakap lurus (Mudah pujuk?Maybe...Cakap lurus?salah tu..cakap lurus sampai lepas.tetttttt!!)
Sangat menjaga hati orang lain (Depend on that personlah...kalau perangai macam haremm..ade aku kisah?)
Sangat peramah (Hahahaha..xleh blah...betul ler ni)
Emosi sangat mendalam tp mudah terluka hatinya (Tau xper....)
Berjiwa sentimental (Blur aku kejap...ade ke?)
Jarang berdendam (aku jarang dendam.tapi kalau dah dendam,payah nak ilang,jauhkanlah)
Mudah memaafkan tapi sukar melupakan (Betollll 200%)
Tidak suka benda remeh temeh (A'aaa..rimasssss hokey!)
Membimbing cara fizikal dan mental (Yeke?tak perasanler)
Sangat peka,mengambil berat dan mengasihi serta penyayang (Memanglah...dah tau pun)
layanan yang serupa terhadap semua orang (Tau xpe..xkuasa nak pilih2 bulu ni)
Tinggi daya sempati (a'aa kekadang nangis xpasal2)
Pemerhatian yang tajam (Beware!aku suke perhatikan kelakuan orang)
Suka menilai orang lain melalui pemerhatian (Kan aku dah cakap tadi)
mudah dan rajin belajar (Memangler labu..keje aku ni kalau xbelajau hari2,sampai mati ler xtau buat)
suka muhasabah diri (Sometime i need 2 do this,barulah sedau diri!)
Suka mengenang peristiwa atau kawan lama (A'aalah..kadang2 memamg aku terkenang)
Suka mendiamkan diri (Tengok keadaan)
Suka duduk rumah (Betol2...bertelo kat umah...)
Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan (hehehehe...kekadang ler)
Tidak agresif kecuali terpaksa (ada paham?ko xkacau aku,aku xkacau ko..jangan kaco keluarga n kwn2 baik aku.ko langgau aku,aku lenyek ko smpai mampus.!)
Lemah dari segi kesihatan perut  (a'aa lah nak...mak memang selalu sakit perottt)
Mudah gemuk kalau tak kawal diet (Dolu2 aku ketawa baca ni..skang ni aku dah paham dah..hahaha)
Minta disayangi (Yeke?hehehe..xtau lak aku)
Mudah terluka hati tapi lambat pulih (A'aa..memang pun, korang jek xperasan.Ingat aku keras jek manjang)
Terlalau mengambil berat (Yerlah...tgk kucing aku,aku jaga macam anak..hahaha)
Rajin dalam membuat kerja (Kalau aku xbuat,ade orang buatkan ke?pelessss!)

2 comments:

sygDsyg said...

ha ah la kak . sbb kita pon bulan JULAI ... :D

ietah said...

hahaha..kan?kan?..
org bulan julai jek yg paham dgn org bulan julai ni