Tuesday, January 18, 2011

Mingguan Yang Berminggu2..hushh...Letih!


ehem..ehem...via HP baru...boleh tahan pic dia..

HAHAHA..sekali 2 keping kau letak gambau ni.Sebabnya,aku dah tension masukkan kira2 dalam subsidari ni.Gambar ni fresh dari ladang ok.Dah bosan aku nak ngadap,sah2 buku subsidari tu aku nak kene buat balik!owh....letih nak memotong lagi belah atas tu.Nak bagi madam aku sign banyak2 lagi,kompem dia tanya kenapa dia kena banyak sign.Sign ajerlah labu,bkn nak duit pun.kadang2 nk buat yang terbaik jadik terbalik.Aku tak cakap korang,aku cakap aku daa.So baik aku buat sambil lewa jek kot,kompem dapat baik.LALALALA
Macam2 hal jadik 2 minggu ni,ada ok ada x ok.rasanya banyak tak ok kot.
Kalau aku tak buat silap,tidakler aku aku tulis belog kan?kan?kan?Apa nak bebel eh?macam banyak jek tadi tetiba kosong lak.

**Update Semalam yang terhenti tetiba idea..huhuhu
Makanya semalam tutup terus netbook dengan buku sains  subsidari aku tu,dan hari ini baru selesai meyalin semula semua dari buku yang lama.
Maaflah kali ini blog aku tulis meraban2. Nak tulis yang ni,teringat yang tu.Last-last lain yang aku ceritakan.

2 comments:

From My Heart said...

Kak, guna hp apa? Cantik arr pict hihi

ietah said...

ehehehe...
gune nokia N8,yang ala2 iphone.tapi ok jugak,sbb application dlm iphone boleh masuk dlm N8 ni.camera 13mp ida