Wednesday, December 1, 2010

Tak Paham..

Entry ni ada bahasa kesat,kotor,seram yang boleh bikin org tak ada darah tinggi boleh kene darah tinggi...so beware!Ni bukan 18Sg lagi ni..downgrade lagi kot.
Nak kata binatang,jauh sgtlahhhhh..hina sesangat diletakkan taraf sebegitu,tapi kategori apakah yang sesuai dengan orang sebegini??Manusia berhati binatang?tu dah macam kes bunuh orang pulak.lagiiiilaaaaaaahh jauh ya rabbi!Tapi macam mana kalau orang yang tak datang keje 4 bulan, bagi surat tunjuk sebab buat bodoh jek.Bila dah buat laporan tatatertib bagai tetiba contact nak bagi surat tunjuk sebab?Apakah???macam tak ade perasaan malu ke memang tak ada perasaan langsungkah dia?Boleh pulak tu mesej tanya pasal bonus tak masuk ke?Halooo..u punye gaji pun dah keluar payroll tak kan tetiba boleh dapat bonus?Malulah sikit..ehh..ehh..ehh..malulah sikit.Hutang dengan kerajaan ribu riban ko tak bayau lagi ada hati nak bonus..Huh!tekanan perasaan betul lah aku dengan orang macam ni.
Boleh tak faham bahasa bile aku cakap jgn mesej2 aku lagi,alasan tak ada credit nak call pejabat.Boleh terima pakaikah alasan bodoh budak2 darjah 3 pun lagi advancelah menipu.Kenapa tak tipu jek bagitau ko kene culik alien tu pasal ko tak datang keje  4 bulan kan glamour sikit.Apa aaaa..Fofulerrr ok.Ni alasan bodoh,balik2 tak ada credit.Ko tadah tepi tangga ke tepi bus stop ke tepi traffic light ke sure leh dapat 40-80 posen then call ler gune public phone.Orang malaysia kan kaya dan pemurah derma2 ni.Bodoh mangkuk ayon nak menipu aku konon.Sorrylah,orang tipu2 aku ni semua ada dalam poket aku derrr.Boleh kenal...so jangan ingat aku tak tahu sapa tipu aku.Jangan sampai aku cakap,kang naya...eh dah ke lain mangsa pulak..
Budak ni kan,punye berlambak public phone kat melaka ni,takkan semua rosak.Budak cerdik,budak Account lagi tapi jadik bodoh plus..plus...plus.. banganggggggg!Sekarang mengarok dekat bini nak mintak duit beli kete,salahkan bini tak bagi duit untuk beli kete tu sebab tak pegi keje.macam budak2 kecik menangis nak beli basikal BMX..opsss maaf,ape kene mengena...ala,nak bagi korang paham,tahu macam mane teruk budak ni.
Aku kan....kalau dia ni adik aku,dah lame aku humban dia dalam paya kat kampung abah...aku kasik benam2 dia sampai keluar semua setan bersarang dalam badan dia tu...pastu ikat dia kat pokok banyak kerengga!(owhhh paling takut time kecik2 bila abah ugut nak buat sbb asik bergadoh dgn adik)

eh..dah abis dah..
bye2
aku malas nak sambung2 lagi...aku tulis ni pun nak lepaskan geram 


No comments: