Monday, November 15, 2010

Terkejau2..Berlari-larian Anak-anak

HAHAHA...tak kene dgn tajuk pun kan?kan?kan?Saja2lak nak letak tajuk ni.Tapi adalah kene sikit2,sipi2 tapi tak tumpah pun kuah tu.Udah2 ke lain aku merepek.Minggu lepas hari selasa 9hb,ada bengkel kewangan.Aku tahupun masa tu ,adinda ewa menalipon aku kat rumah pada hari isnin jam 12tghr.Ha?AKu dahler nak ke jabatan tghr tu,lepas solat cabut g jbtn hantar surat bagai then patah balik pat keje siapkan document bagai nak bawak g bengkel tu.Dah lama xberkumpul dgn kwn4 berempat ni,skali bengkel dah mcm jumpa member kedai minum. Rase2nye puak kitorg yang ketawa kuat,yang best JU2 semua pun leh ngam masuk kepala.Yang lelaki2 tu tak diambil kiralah kan.
Ade sorang pakcik ni,mata dia mmglah xnampak.dahlah xnampak,tambah lagi kanta mata yg bapak besau huruf tu.Kesian xkesian kamu melihatnya.Pat keje dia ade 2 org PT,tapi dia yang buat kewangan,alasan yg lagi sorang kedudukan jawatan dia tak layak tuk buat keje kewangan.WTH lah.Kalau akulah kan,4 sure aku ambil alih.dah sah2 org tua tu xnampak.Tapi bukan aku kat tempat dia.Hemm...dunia2.Ya mungkin aku nampak kasar,nampak garang,mulut boleh tahan ler cam puaka sikit.Tapi satu pada aku,aku x akan hina orang lain atas kekurangan pada diri orang tu...haishhh  dah melalut dah..Xmo citerlah.....
Ok sambung balik,x ada apa nak  sambung pun...HAHAHA layan gambau mau?



No comments: