Tuesday, August 10, 2010

ITS CONFIRM..GENAP SEBULAN

Abah kat Hospital Melaka.Dari wad 3-4 hospital baru tukar ke hospital lama,wad AG. Lepas xberapa lama abah tukar lagi ke A1 katil no.12.Ingatkan dah kat situ jek,tukar lg bilik depan katil no.26.Berapa banyak kali tukar daaaa..Penat APAK aku tau.
Yess its confirm abah disahkan Leukimia. Aku rasa ramai yg terkejut dan pelik abah aku kene Leukimia.Eh dah tua pun kene?Macam mana boleh kene?Makan apa?Soklan2 yg aku susah nak jawab,abah aku susah nak jawab,mak aku susah nak jawab.Pendek kata mmg payahler nak jawab. Aku dari xpernah bergoogle pasla Leukimia,boleh dikatakan hari2 aku google.Dah jadik pandai skit lah dari jururawat pelatih.Perasan x aku dah sebulan x update blog.Bukan saje xupdate,bukak pun dah malas.Ini semua sbb aku belum boleh terima dugaan allah ni pada kami sekeluarga.Hampir sebulan aku nak cube terima ni semua.Skarang,alhamdulillah aku redha..allah menguji hambanya.
Dr dah buat jadual untuk abah selama setahun untuk berubat,mudah2an ya allah....permudahkanlah segalanya..AMIN..

EH...Eh..eh..eh..Lom abis lagi aku nak tulis ni. Selama sebulan jugalah aku tido di rumah parent aku,selama sebulan jugalah rumah SENDIRI x terbela.DEBOT pun macam xde tuan dah.Nasib baik xkene culik.xkene curik.
Dan bermulalah besok aku puase same abg dgn adik je.MAk dan abah kat sepital..tetibe sayu lak rase..
Aku cube nak tulis blog dlm keadaan gelak2,lawak2 tp xboleh lah...maneler skill aku ni pegi haaaa

No comments: