Thursday, July 8, 2010

TUKUN

Berkurun lama xupdate..bapak lame gile…!!Tp ade ke yg bace?yg senyap2 bace?ake ke?xde kan?ade eh?xde?x apa.Tu sbb xnak update slalu2,xde org gesa dah.HAHAHAHA.gelak jahat skit.Gelak mengENJOYkan hati yg gundah gulana.Sejak xupdate blog, mcm2 hal jadik.SUKE,HEPI,SEDIH,NANGIS,MARAH,HANGIN…n NOW!aku sedih n susah hati.Hati tak gembira, tak suka.Depan kawan2 family aku harus tunjuk hepi.Bukan kah hidup aku selame ni mengHEPI kan org?tapi..tapi..tapi..slalu gak MARAH org.Aku xpanas baran ok.Cume aku tak suka benda2 yang macam MENGluat,MENGgedik,MEMbodek..WTFun lah..owhhh..aku xmau carut2 dalam blog.HAHAHA…buat masa nilah..faham ye..mase ni jek..Kate mulut dan kata hati tak sama tau..ni bukan KATA KAU yg kat astro tu!Ape ke bende dan kekdahnyer ler buat citer mcm tu.tak paham aku.
Aku ni nak citer TUKUN..dah apek2 ke lain..Citer2 lain,aku update by tomorrowlah eh..ari ni kasik layan gambo




ha..korang tgk..camne aku nak update blog?dah bertukun otak haku..hahaha
EMMM..ADE SAPE2 NAK TOLONG BERSIHKAN?

No comments: