Wednesday, December 30, 2009

MANDI MANDA

NTAH TETIBE...xplan pun ectely..mlm td main2 ckp ngan adik aku nak ajak dia g mandi air panaz,dia ok jek.tp time tu hati xsungguh2 sbenornyer,pastu pg td dak ajue drop somethin kat wall.dok reply2,tercetus idea ajak dia g mandi air panas.bdk ni mmg rapat ngan family sejak sek dulu.time aku kawen dulu pun dia ler byk tolong.so idea gak ajak dira skali.bdk ni sedare jugak.aku ni dah nak jadik mak budak,kwn ler ngan budak2 ni.aku xder hal sesape boleh kawan.
petang tu kul 5.00ptg,aku blk awal dari pat keje...hahahahaha..cam pat keje tu bapak aku yg punyer.shoot ambik ajue,adik n bwk blk umah taman dulu nak tukau2 baju.
dlm kul 5.30ptg tu,sampailer kat air panas..mak oiiii!!gamainyer bebudak...camne nak berenang??gilooo...nak berkuak pun xboleh..tp xboleh2 pun dkt2 kul 7 gak kuar dari air..hahahaha...

aderler ambik pic bebudak ni...pic aku jek xdokk..

 
 


No comments: