Monday, December 21, 2009

Annyversary yg ke7

memula aku bersyukur yg amat 7thn dah tempoh perkahwinan aku.syukur ya allah..yerlah 7thn berdua,tanpa anak penyeri rumahtangga.husband xpenah meletak kan kesilapan&masalah pade diri aku dan xpenah jugak kami bergadoh pasal anak ni..dan aku jugak x penah meletakkan kesalahan tu pada dia...kami masing2 xde masalah,rezeki xde lagi...ye aku percaye tu..rezeki xder lg...mungkin allah melambatkan kurnianyer zuriat pada kami..xperlah...emm....xmo sedihhlah ari ni..wakeup ta!!..ko kan enjoy...hepi kan?kan?kan?..hehehehe..
memula husband aku xingat tarikh ni..xper..xper...aku dah biase pasal tiap2 thn mmg dia kaki lupe..n aku ni minah brutal xdok jiwang2 ni..so xkisah n sajek jek nyakat dia..
td husband ajak aku makan kat kedai seafood..dapnyerrrrr...thanks bang..lap u..huhuhu..

dah...malas nak tulis..sok2 sambung...daaaaa

No comments: