Sunday, November 8, 2009

debot penakut...alahai

petang td ujan yg agak lebat dgn dentam dentum lgguruh petir bagai.aku pun sedapler dok melepak kan diri atas katil.husband n abah blk muar,ntah hape hal xtau lak aku.mlm kang baru tanye husband.dah namepun hujan,so sedapler tidur.tgh lena,tetibe aku gase ade bulu2 bergesel kat sbelah aku.tersentak aku dibuatnyer,ingatkan hape gupernyer dak debot kucing parsi aku.lah hai....penakut ujan,petir guruh gupernyer.aperlah debot ni.bame jek kucing jantan,tp penakut petir.kalau ngan kucing2 lain,dialer hero.nak ketawakan kesian pulak.aku dengki dia,tolak turun bwh katil.hahahahaha..dia leh naik blk..aku tolak lg...agaknyer geram ngan aku..ha hambik!abis digigitnyer tgn aku.agaknyer dia mrh aku n maybe takut yg AMAT!!


2 comments:

Anonymous said...

kucing i pun penakut jugak

ietah said...

yeke??saye xtaulah nape kucing saye jadik mcm ni..padahal jantan tu