Friday, September 18, 2009

kepenatan...huhuhu

smlm pas g kuarkan balance gaji yg ade tu terus p umah abah sat,saje2 bg duit poket.maklumler dah nak gayer ni.pastu mak cpk berbuke umah kg jek ramai2..ooo.aku ckp aku ngah penat lg pas kemas umah taman,karang takut tertido lame umah mak xdpt tolong mak pulak...mak kate xper,kiter berbuke ape yg ade..ok!
luperlak nak bgtau,smlm pas sahur xtido terus kemas umah basuh dapur,pasang sarung sofa,lap tingkap sgala macam..
bile blk dari umah mak,cam xbest lak xdpt lepak lame2 umah mak..then call adik suh hambik aku kat umah taman.sampai umah mak,mak pun ngah kmas blakang.aku pun tolong ler ape yg patut,pastu tido ngan mak..petang dlm kul 5 bangun..tido sejam jek..ni badan penat2 lg ni..pas berbuke,terus pasang2 langsing sampai kul 11.30mlm..hahahaha..dari kul 8pg xnamdi2 sampai kul 11.30mlm.mane xpenat???pastu adik ajak g mcD,oklah..pasal aku dah pun janji ngan dia..esoknyer(ari ni aaa)..nak masuk2kan duit gayer pastu dlm kul 3 karang nak g umah mak lak tido sane kot.

No comments: