Saturday, September 26, 2009

HARI GAYER 2009

Salam Lembaran wat semua pembaca blog aku..yg mane follow yg mane main2 sembunyi2..slamat hari gaye,maaf zahir batin yek sekiranya ade yg terase hati dgn ape yg aku tulis..ape yag aku tulis tu mmg dari lubuk hati sanubari aku...maaf lg skali..ape nak tulis ekk..tulis citer hari gayer lah ekk..tup tap..tup tap dah nak seminggu doh gayer kan..kejap sgt2 rase hari berlalu..
dari hari sabtu sampai hari  rabu ari tu tido umah parent,almaklum balik gayer.(ececeh mcm jauh sgt kg,padahal sekangkang kera jek..ahakss)..xtau nak tulis aper lg dah..otak ade tepu skit..kat sini aku tepek pic2 gayer ngan family aku..sayang skit gambar berempat ngan abah,mak adik+husband aku xdpt capt pasallaki aku blk solat gayer p jln2 dulu...hampes tul..(mintak ampun n maaf yer bang)






No comments: