Saturday, August 1, 2009

asik xsihat jek aku nih..

petang smlm aku ngan abg g amek adik kat umah sewa dia,time tu okies lg keadaan aku...time nak blk tu tgh borak2 ngan adik dlm kete,aku rase tekak aku semacam perit..ni dah sah nak kene selsema lg..haishhh..aperlah aku ni antibodi xkuat tul.baru jer pas selsema bln lepas,bln ni kene blk.tp aku takut wei selsema,sakit tekak ni.kan skang ni memacam penyakit..H1N1.selisihlah hendaknyer penyakit2 bwk maut nih.aku xtau nak tulis ape dah.otak aku dah blurr pasal makan ubat selsema nih..kang aku tertido lak dpn laptop ni..caw dululah ehh..

No comments: