Saturday, August 1, 2009

The Biggest Loser

Well, ni post aku harini setelah byk keje ku kat sek ni. Tah apasal tah rs gumbira plak nak tulis2 lebih cket. Skng ni siri The Biggest Loser kat Hallmark Channel 702 (Astro) tgh on. Ini mmg tgh HOT HOT HOT skang ni. Siri org gemuk jadi kurus. All over the world it's like a wildfire madness.

Aku ni nak kena masuk TBL ni. Berat aku dah nak mencapai berat anak ikan paus dah kot. Paling ringan aku penah jadi was 35kg time sek mantai jek samapai masuk uitm, skang ni +35kg from that. dah jadik 2 bdn aku dari yg dulu..Hehehe....sungguh montelnyer skali.

Ada gak aku tanya kat laki aku aku jadi gemuk ni dia tak nyampah ke? Maka jawab beliau : "Tak kisah pun. Jangan pikir bukan2la. Sama je sayang mcm dlu jugak". erkkk...laki aku adusss!!!

dengan ini disebabkan beliau telah me-reverse-psychology-kan aku, maka aku akan cuba buang 20kg. Hehe...klu org gemuk2 kat TV ni leh jadik kurus, aku leh gak! Tengah semangat ni. tp mlm ni nak g beli mcD lak kat taman buaya tuh!lah aiii....bile nak kurusnye..penah tau aku ngan adik aku buat keje kul 10mlm g beli mcD...g duaorg jek..pasal laki aku malas nak layan..muahahahaha...sanggup tuh..semangat tu pegi..xsampai umah pun dah abis dlm kete..adoiyai!!..camne ni yang i nak kurus....ngehhhh...

No comments: