Saturday, May 16, 2009

tension aku...

waaaa...nape tetibe byk keje ni????...keje kat sek...keje umno...waaa...nak nangis!!!ni pic g sarawak pun x upload2 lg...kwn2 dah tanyer..xsempat nak upload,aku rase cam nak tambah jer 2 tangan.uishh...mcm boleh tambah!bile ngadu ngan laki aku,byk keje kat sek..dia boleh senyum jer..sabau jerler...bkn dia leh tolong pun ekk...huhuhuhu..tp dia mmg pendengar yg setia...abku bebel2 pun dia dengar jer,sbb dia tau tu ler care aku nak lepaskan tension.mak aku ckp sejak aku tukar keje pat baru ni,muke aku makin ceria n makin gemok!!oh tidak!!!...mcm ni gaya xkurusler aku...

No comments: