Wednesday, May 27, 2009

setel persidangan pu3 kat caw...luahan ati aku..

alhamdulillah...syukur sgt2 p'sidangan berjalan lancar even xramai pu3 caw aku yg bg support.thanks pade yg dapat dtg..azie,adik aku,lyn,ewa n nurul.4 surat proxy kuar time aku bersidang.tp pengerusi aku bagus sgt2,dia nak permudahkan persidangan pu3 so dia tak tanye ape2.dia faham.
aku xsalahkan jugak pu3 caw aku ni...mak bapak diaorg yg tak suruh,xbgtau ape pentingnye pu3 nie..itulah mentaliti diaorg nie.aku nak ckp byk2 kang,ni blog aku ni ramai bace...ermm...terase..terase ler korang.persidangan setahun skali,tu pun susah nak kuar...sekali jer dik2 oii dlm setahun..ape yg payahnyer????...nanti bile nak mintak keje sane..mintak keje sini..tulislah dalam resume aktif politik...pirahhhhh!!!...masuk pu3 tujuan yg mcm nie aku kurang suke...ye betul,salah satu bile kita aktif,ramai YB2 yg kenal dan tau sumbangan kite..yg aku pelik nie,joint pu3 xnak...semate2 jumpe aku just nak register pu3..dah dpt no ahli..batang idung pun xnampak...last2 bgtau xboleh bg comitmen...oklah fine...aku xnak ckp ape...lu pklah sendiri!!!...nak2 lg ni bile tau aku dah dpt keje gomen,semua tanye sape tolong...mcm mane ko boleh dpt...hallo!!!....aku dpt keje ni bkn tiket pu3 okiesss!!!!...xder sape raja pun tolong aku...aku percaye pd rezeki,kuasa allah...keizinan allah aku dpt keje nie...

No comments: