Tuesday, April 14, 2009

Exclusive....huhuhu



ade sesetengah org asik tanyer aku keje kat mane...aku dah kate dekat2 jer...dalam jasin gak...org dah ckp mcm tur paham2 jer ler yg "aku xnak bgtau aku keje kat mane"...tak faham2 gak ke?dah aku keje bawah jabatan pendidikan melaka,tp keje kat jasin..kan dah tau tur...puas hati ler kan...ni manjang tanyer...geram pun aku ade nie...yg bagusnyer yg lelain bile aku ckp keje kat jasin gak..bagus..gezeki ko ta...keje bebaik..jabatan senang naik pangkat...senang naik gred...alhamdulillah ade gak yg support aku..aku cume xbgtau aku keje kat mane pade sesetengah org jer..malas...xkose...hehehehehe...
ok....ni aku nak tunjuk kan keadaan pat aku keje..2 keping pic jer....cukup aa tur ekk...byk2 buat ape..ni bukan casa impian...hehehehehehe

No comments: